SÅDAN GØR VI
HANDELSBETINGELSER HOS CHEFGEAR DENMARK
Generelle oplysninger
Importas ApS
Langøvej 7
4760 Vordingborg
CVR nr.: 32764169
E-mail: salg@chefgear.dk
BETALING
Chefgear Denmark modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Apple Pay, Google Pay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.
LEVERING
Chefgear Denmark tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 13 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
Vi sender til hele Danmark, med gratis fragt. Du vælger selv om du ønsker levering til din adresse eller afhentning fra pakkeshop.
Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland).
Dine varer vil blive sendt med PostNord eller GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-2 hverdage efter bestillingen.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Kontakt kundeservice for at få en returlabel.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Returret
Hvis du kommer ud for gerne at ville returnere dine varer, kan du selvfølgelig sagtens det.
Vi har 50 dages returret, med 100% tilfredsgaranti på vores regning.
Det betyder at du har mulighed for at returnere din varer indenfor 30 dage, såfremt du ikke er tilfreds.
Efter at have modtaget din returanmodning, vil vi sende dig en returlabel, som du kan bruge til at sende varen tilbage til os.
Når vi modtager varen, refunderes det betalte beløb tilbage til den konto, som oprindeligt blev anvendt til betalingen.
Hvis du skulle have nogle former for spørgsmål, kan du altid fange os på salg@chefgear.dk
Vi besvarer altid din mail indenfor en arbejdsdag.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: salg@chefgear.dk